Dåligt bloggklimat

Hej allihopa!

Ledsen att det har dröjt så länge.. Jag har inte haft tillgång till något internet alls, det har inte ens fungerat på mobilen.. :S Men nu, äntligen, har jag internet där jag bor. Det fungerar till och med så bra att jag ska lägga upp ett gäng bilder innan veckan är slut.

Det har hänt mycket sen jag skrev sist.

¤  Jag är inte hemlös längre utan bor i ett kollektiv hos min kusins kompis.
¤  Jag har träffat helt underbara kompisar så jag behöver inte känna mig ensam och så har jag någon att plugga med.
¤  Jag kommer hem till Stockholm den 20e september (åker den 22a)
¤  Jag ska på dejt när jag kommer till Stockholm (med killen från bussen!)
¤  Jag har köpt årskort på IKSU och hunnit med två träningar hittills den här veckan.
¤  Jag bor granne med mina underbara faddrar.
¤  Imorn är terminens första sittning och det är finkläder som gäller!
¤  Jag har sömnbrist och min hy har blivit dålig pga det och mycket alkohol..
¤  Jag vill inte festa alls på flera veckor känns det som just nu, är helt matt efter de första insparksdagarna!

Nu måste jag sova, är tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0