Dags för nästa boxpass

Nu är det bara en timme kvar till nästa boxpass. Jag hoppas att jag pallar passet, är fortfarande förkyld. Men jag har i alla fall inte ont i halsen idag.

Föreläsningen idag var urusel. Jag fick inte ut något av den och gick efter halva tiden för det kändes som sånt slöseri med att sitta där när jag kunde sitta i biblioteket och läsa istället. Jag tycker att våran föreläsare är ganska bra men nu skulle han gå igenom alldeles för mycket på väldigt kort tid och det kändes som att det blev pannkaka av allt. Än värre lär det bli imorn när vi ska ha seminarie i hela klassen på 70 personer. Det finns inte en chans i världen att alla ska hinna säga något och det är jättesvårt att ha en diskussion när man är 70 personer. Man kommer inte höra ens vad alla säger för att vi behöver ha en så stor sal. Jag tänker strunta i den också, den handlar ändå bara om tidningsartiklar som vi ska hitta själva, men jag måste ändå gå dit och se om han tar närvaro. Det vore dumt att missa poäng till tentan..

Nu ska jag plugga en stund till men sen tänker jag glömma allt som har med plugg att göra för en timme och bara ha kul!


Kommentarer
Postat av: Hanna

you can do it! Bit ihop nu så ordnar sig allt ska du se, jag var också lite pessimistisk i början. men nu känns det jätte bra, framförallt känner jag mig intellegent! :D va kul det låter med träningen, själv skyndar jag mig igenom allt. Fritid, vad är det liksom?? idag fick jag veta att jag är antagen som studentrepresentant nöördigt värre - ännu lite mindre fritid! men jag är iaf ledig denna helg så jag och henke ska åka till min farmor och farfar i mjölby och bo på vandrarhem, värsta myset :) Lycka till med blinddaten! Tusen kramar H som väntar med en varm kopp te här i förorten

2008-09-11 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0