Night out with IBPgirls

Igår kväll var det fest med ett gäng tjejer från klassen. Det var himla roligt att träffa allihopa för jag har inte festat mycket alls på sistonde och därför heller inte lärt känna så många andra. Idag tog jag en skön sovmorgon och snart ska jag gå till iksu och simma lite med malin. Efter simningen väntar bubbelpoolen och bastun precis som varje söndag. Det är ett riktigt skönt sätt att avsluta veckan på och ladda upp inför nästa. Rekommenderas!

Igår gick jag och Robban till Strömpilen för vi blev lite shoppingsugna och dom har öppet längst. Vi tänkte att vi kunde ta bussen hem för det är lite jobbigt att gå 30 minuters promenad med tunga kassar. Smarta som vi är tänkte ingen av oss på att bussen kanske skulle sluta gå tidigt eftersom det var lördag. Så det slutar med att vi står vid busshållsplatsen med tre tunga kassar, det är mörkt och riktigt kallt ute, vi är hungriga och sista bussen gick två timmar tidigare! Ju oftare jag ska åka buss, desto mer övertygad blir jag om att bussar inte är att lita på här i ume.. Hur som helst laddade vi om batterierna på mcdonalds, bet ihop, och gick den långa vägen hem.

Inköp:
Svarta handukar för att allt ska matcha i badrummet
Massor med ljus, det var rea på hemtex och ljus behövs verkligen i norrlands mörker
En supermysig klännigströja som värmer i höstkylan
En tunn klänningströja att ha under
En zip-tröja
En fleecefilt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0