Love is in the air :)

Det blev som alla trodde, nu är vi ett par :) Jag var kanske lite blind och kunde inte se objektivt på saken, men jag är kär.. ..i Robban.. ..och han i mig.. Han är hur bra som helst :) Vi har alltid roligt och jag trivs jättebra med honom.

Hur vi träffades?
Han är min kvällschef på e-puben.. Vi hade superkul, kollade film tillsammans och slutade helt enkelt inte umgås efter det.. Det var första kvällen vi jobbade tillsammans, möjligtvis den 12e september..

Vem är Han med stooort H?
Han heter Robban, är från Malmö typ, läser POLMAG (politisk magister tror jag det står för, statsvetenskap + ekonomi), han har jobbat som flygplatsbrandman (i like :p ), är bra på att laga mat, omtänksam, rolig, åker skidor osv..

Kort och koncist. Men fråga hur mycket ni vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0