Han är då den finaste!

Kanske kommer ni ihåg att jag skrev i torsdags att masage med olja väntade när jag kom hem. Jag har glömt bort att berätta hur underbart det var! Robban bad mig att ringa när jag skulle gå från uni för att han skulle förbereda någonting, en hemlis helt enkelt, så det gjorde jag så klart. Så sent som halv tio, efter konstant plugg i tolv och en halv timme fick jag äntligen lämna gruppen och arbetet, och då var vi ändå inte klara.. Jag var helt färdig efter att ha fått dra det tyngsta lasset i gruppen och var nära att ge upp. Promenaden hem på en kvart var inte heller en kul upplevelse.. Regn, kyla, mörker, blåst och ingen regnjacka eller paraply.. Ni kan ju föreställa er hur jag såg ut då när jag kom hem...

Men jag blev räddad från magsår och andra hemskheter. Robban kom och mötte mig i dörren med en stor kram, inne på rummet väntade en stor kopp svartvinbärs te och den godaste mackan ever! Han hade gjort en egen sub på nybakat grovt bröd med ost, skinka och massor med grönsaker, mycket passande eftersom jag bara hade ätit en marabou choklad till middag runt halv fem.

Efter det massage med olja, underbart! Jag somnade som en stock. På morgonen efter var jag tvungen att vara på uni igen tidigt, så jag gick upp, tog en snabb dusch och skulle gå utan frukost. Tror ni inte att han har fixat en frukostmacka då också. Det är så skönt att veta att man blir ordentlligt omhändertagen när man behöver det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0