Flyttat..

Hejsan allihopa!

Som några säkert vet så har jag flyttat och självklart ska internet alltid krångla. Jag har fullt upp och det har hänt massor men eftersom eftersom jag inte har internet är det svårt att blogga.. Min mobil är också trasig så jag kan inte blogga från den heller..

Kort uppdatering: Jag har inte sovit hemma på snart två veckor.. Vad betyder det? Jag vet inte än.. Jag måste fundera på det ett tag till :D Jag har haft tenta, väntar på resultat och har ingen aning om hur det gick. Tenta-ångsten var stor dagen innan tentan men gick över lika snabbt som den kom.. Jag har jobbat på E-puben, kul som vanligt. I lördags var det sittning på plaza och jag tappade bort min sångbok som jag precis hade köpt för 60kr, jag är fortfarande arg på mig själv för det.. Tappade bort den två gånger under kvällen men efter den senaste gången så har den inte dykt upp igen :( Igår var jag på IKSU med ett gäng kompisar och badade bubbelpool och bastade, superduper skönt! Vi ska göra det till en tradition på söndagarna har vi tänkt.

Nu har jag besök så jag måste sluta. Men det är någon som ska komma hem till mig imorgon och förhoppningsvis få igång internet.

Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0