En trip till Sthlm kanske

Nu skulle jag ha varit i Stockholm egentligen. Jag hade tänkt att träffa familj och vänner, klippa mig, shoppa lite och hämta mina skidor och andra saker. Men eftersom jag i princip har flyttat in till Robban och sagt upp mitt rum kände jag att det inte finns plats för mer saker och dessutom behöver jag inte direkt något av det nu eftersom jag bor hos honom.

Men nu när vi har fått en lägenhet så behöver jag hämta lite köksprylar och sånt så jag kommer nog ner i alla fall innan thailand. Alternativt att Robban får följa med ner när jag ska åka till thailand och så får han ta upp sakerna.. Men jag vet inte om han kan än, det kanske är massor obligatoriskt då som han inte kan missa.. Jag håller tummarna att ni ska få träffa honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0