Det börjar bli mörkt..

Nu börjar det bli riktigt mörkt här i norrland.. Jag undrar om man kommer kunna vänja sig? Just nu är jag sjuuukt trött hela tiden, och på det har min förkylning börjat komma tillbaka. Imorn tänkte jag äta gröt till frukost och ta en promenad innan det är dags för föreläsning. Hoppas att det hjälper till att pigga upp lite, måste bara orka gå upp imorn när klockan ringer.. Jag har hört att universitetet har investerat i gratis ljusterapi så jag ska palla mig dit någon dag också. Jag hoppas att jag vänjer mig och kan återgå till mitt normala jag. Jag känner inte igen mig själv just nu.. Det är tur att det finns fördelar med regn, rusk och mörker. I alla fall när man har pojkvän, då är det rätt mysigt att stanna inomhus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0