Äntligen internet!

Vad glad jag blir att ni väntar tålmodigt och fortsätter kolla bloggen, fast jag inte har skrivit på länge! Nu har jag äntligen fått mitt internet, äntligen! Det var fel på själva uttaget/ kontakten vad det nu kallas. En hel arbetsdag i timmar har gått åt till att lösa det problemet.. Kul? Nej.

Igår tog jag och Madde en promenad och jag lämnade tillbaka nyckeln till mitt gamla rum. Sen gick vi hem och tittade på det smått äckliga tjockisprogrammet och drack irish coffe. Gott gott! Jag hade tänkt att sova hemma den kvällen, men det kändes inte så kul så jag gick hem till Robban istället. Vi skulle mötas halvvägs, men såklart hinner jag inte komma längre än ut genom dörren, ooops.. Är det kanske typiskt mig? Jag gör det absolut inte med flit och jag skäms över att jag är sen så ofta. Men jag kan inte riktigt rå för att jag är tidsoptimist. Skulle det kunna vara pappa som har lärt mig? Hmm..

Plugget känns bra. Jag hoppas att tentan gick bra också. Jag borde ha pluggat mer än vad jag gjorde. Jag hoppas att vi får tenta resultatet snart! Den här gången pluggar jag bättre i alla fall och momentet är riktigt kul. Jag läser marknadsföring just nu och det är så mycket nytt som jag inte visste innan, det är spännande och bara roligt helt enkelt :) En annan sak som är bra är att det hela tiden handlar om verkliga exempel, det är lätt att förstå när man behöver vissa kunskaper. Mindre flum än vad jag är van vid, även om flummigheten så klart inte kan uteslutas helt.

Nu måste jag plugga. Har inte kommit långt idag. Ses snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0