3a & sambo snart

Idag fick jag och Robban veta att vi får den lägenheten som vi vill ha :D. Det är en trea på ålidhem, bästa studentområdet men även kallat studentghettot(!). Inflyttning är den första januari när jag är i thailand och Robban i skåneland, så jag har verkligen något att se fram emot när jag kommer hem efter fem veckor i sol och värme!

Planlösning:



Vi kommer att bo stort, men totala kostnader blir ändå lägre än dom vi har nu! Nu är jag sjukt exalterad och kollar massor på blocket efter möbler. Jag vet inte vad som är bäst än, köra upp de möbler som vi redan har eller köpa nya skruttmöbler på blocket... Oavsett vad det blir längtar jag i alla fall till flytten så jag kan känna mig hemma någonstans igen!

Kommentarer
Postat av: Annika

Ojoj, här går det undan! Vad roligt! :) Synd bara att jag kommer upp tidigare, annars hade jag fått se lägenheten! Men det finns ju inget som säger att jag inte kan komma igen senare heller iofs..... ;)

2008-10-30 @ 22:22:54
Postat av: Hanna

bebis snart eller? ;)

2008-10-31 @ 18:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0