Snart tenta..

Imorn är det dags att skriva tenta. Som vanligt har jag pluggat alldeles för lite så jag vet inte om jag kommer klara den. Jag hoppas att jag kan plocka fram det som jag har läst när det väl gäller, det känns inte som att jag kan tillräckligt mycket just nu men å andra sidan har det ju gått bra hitills. Det som är annorlunda den här gången är att magkänslan är inte bra. Läraren som vi har det här momentet verkar vara petnoga och förväntar sig att man kan hela boken. Det känns som att hon vill jävlas med en när hon inte berättar vad som är viktigast utan säger att vi ska läsa HELA boken. Hennes föreläsningar har inte heller varit till någon hjälp. Hon har gått igenom hela boken, men inte förklarat någonting bra, bara sagt samma sak som man kan läsa själv i boken. Den tentan som hon skrev förra gången verkar jättesvår och det skulle inte förvåna mig om hon gör den här tentan snäppet svårare. Just nu håller jag tummarna åt mig själv inför imorn och hoppas att magkänslan ska ändras.

Kommentarer
Postat av: Annika

Lycka till!! :) Håller tummarna för dig härnere!

Kram

2008-11-02 @ 23:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0