Snabba puckar

Nu är det någon som vill flytta in i mitt rum så jag får mer än halva hyran för den här månaden tillbaka :D Så imorn blir det full fart med att flytta ut dom sista sakerna och städa, nu flyttar jag på riktigt! Det är tur att jag är ledig!

Tentan gick troligtvis inte så bra.. Kanske kuggar jag för första gången..

Jag har ett konstigt blåmärke på armen efter min vaccination.. Fattar inte varför och nu har det snart gått en vecka men det gör fortfarande ont och så har jag fått konstiga muskelryckningar. Är det någon annan som har fått blåmärke någon gång av en spruta, eller två som jag fick...

Nu har jag precis kollat på annonser på blocket och hoppas på att få tag på ett köksbord och fyra stolar för 250kr. Får se om dom hör av sig...

Snön har typ försvunnit.. Hade hellre haft den kvar, men det kommer säkert ny snart igen :) Väntar på vintern nu..

Kommentarer
Postat av: Hannapannan

Uppdatering fröken! :) kram kram

2008-11-12 @ 16:39:15
Postat av: Martina

SARA!!! HAR DU RYMT?!

2008-11-24 @ 19:33:15
Postat av: Annika

Men hörredudu, nu har du verkligen tappat farten... ;P

Hoppas allt fortfarande går bra däruppe. Wanna come 2 c u again soon!

Kram!

2008-12-02 @ 23:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0