En vanlig dag..

Vaknar upp och är trött, precis som vanligt. Även om det inte syns när trötta jag ska vakna så är jag väldigt glad när jag vaknar upp bredvid min underbara pojkvän! Jag kan inte tänka mig en bättre start på dagen än en kram utan att man behöver gå upp. Jag är ju inte den som gillar att stressa så efter tre timmar av morgonbestyr har jag äntligen pallat mig till bussen. Jag åkte hem till Anna för lite tenta-plugg och dessutom hade jag inte sett hennes nya lägenhet än. Den var superfin och får mig så klart att tänka på den lägenheten som jag snart kommer bo i :D
Ikväll blir det lugnt, kanske film, definitivt kramar.. Imorn måste jag nog gå upp lite tidigare, då är det dags att börja plugga på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0