Stockholm = shoppingparadis Umeå = Centrum???


Jag har några dåliga vanor eller rent utav beroenden..

Den jag täker på just nu är att jag köper skor, många par jättefina helt underbara skor.. Fem par har jag lyckats med den här månaden. Allihopa bra köp som jag absolut inte ångrar och inte kommer göra. Jag blir glad av mina skor, mår bra av att titta på dem, ha dem på mig och bara veta att dem finns runt omkring mig..

Min stora fråga blir därför;

Hur ska det gå i Umeå? Där det inte ens heter "stan" utan "centrum"!!!
Kommer jag att bli botad kanske? Jag hoppas inte det! Jag vill inte vara utan mina skor!


En liten parantes:
Jag köper ju inte bara skor, vad jag har utelämnat är att jag shoppar alldeles för mycket av annat också.. Till exempel väskor, toppar, klänningar, nagelack, parfym, ljuslycktor, kuddar.. ..listan kan göras lång, väldigt lång..


Kommentarer
Postat av: Frida

I Umeå kallar vi det för "sta´n" och inte "centrum". Sen har vi ett antal skobutiker plus bredband, så du kan lugnt fortsätta shoppa skor utan problem :).



Bra hemsidor om man söker boende är; www.bostaden.umea.se, www.lerstenen.se, www.riksbyggen.se. Om du inte sett den här sidan innan så titta in här: http://www.jagvillhabostad.nu/index.php?sid=1&pid=90.

2008-07-26 @ 01:22:27
URL: http://fridasvardagsbestyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0