Mr X


Ett litet inlägg om X.. Jag kan inte låta bli att skriva lite om honom för jag tänker på honom ganska mycket just nu.. Jag får ju verkligen tid att längta för det är en väldigt upptagen en jag har hittat! Jobbar konstant nu på sommarhalvåret för att kunna ägna vintern åt skidåkning.. Och den lilla tid som blir över, typ natten, då åker han och fiskar!

Igår kväll blev därför en överraskning när han undrade om vi inte kunde ses på kvällen.. Självklart dog min telefon en timme innan jag slutade jobbet och jag visste inte om vi skulle ses eller nåt för han skulle självklart ut och fiska på natten.. Hur som helst.. När jag äntligen är hemma och får igång mobilen så ploppar det upp typ fem sms om att han är på väg till mig och det visar sig att han väntar utanför mitt jobb, när jag hade slutat lite tidigare och skyndat mig hem!

Gulligt av honom i alla fall att han tänkte hämta mig på jobbet fast det är en minst sagt lång omväg från honom hem till mig :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Äntligen finns det en blogg att läsa igen! :) Bra där Sara lilla..

Kram H

2008-07-24 @ 11:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0