Hos dig finns jag alltid kvar!


Igår fick jag veta att det är okej att jag åker till Umeå. Men två år är väl lagom? Eller?

Jag kan förstås inte svara på hur länge som är lagom, när jag kommer tillbaka eller någonting sånt.. Utbildningen är fem år.. Tre år går åt för kandidat examen, efter fyra når jag civilekonom examen och efter fem en master..

Jag är ledsen om jag gör dig besviken, men två år räcker förmodligen inte, inte om jag trivs med utbildningen.. Den har ju en lite speciell inrikting, och det är den jag har fastnat för.. Tiden får visa vad som händer, jag vet inte..

Men, en sak vet jag! Hos dig finns jag alltid kvar! Även om jag så är på andra sidan jorklotet!
Och nu ska jag ju bara till Umeå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0