Glad som alltid!


Det här blir sista inlägget för idag i min nyfödda blogg.. Jag känner mig riktigt glad :D Sommar och singel, allt är på topp!

X ringde idag, jag trodde inte att han skulle det först, men nu måste jag sluta fåna mig.. Det är klart att han vill träffa mig när han fortsätter höra av sig! Myspys på onsdag :)

Y har hört av sig flera gånger de senaste veckorna, inget konstigt med det, allt är som det ska. Men jag har inte hört av mig till honom, han får vänta. Det känns bäst så, just nu är det X som upptar mina tankar.

För att göra det hela mer spännande har jag ju Z också.. hehe.. Jag väntar fortfarande på att vi ska ta en kaffe. Men så nöjer jag mig med kaffe också! Han är en bra vän som får mig att må bra! "Feel-good-sms" är något jag verkligen uppskattar, inget han snålar med! :)

Dags att gå hem och sova nu.. Imorn vaknar jag till U2s "Beautiful day", lika trevligt som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0