Antagningsbesked


Inte helt oväntat blev jag antagen till International business program i Umeå. Allt går enligt planen, den planen jag haft i minst två år nu. Ändå så har jag inte jublat eller firat. Det känns bra fast ofta känns det också lite tråkigt.. Tankarna snurrar runt i huvudet som irriterade bin..

Vill jag bli ekonom? Vill jag inte jobba med räddningstjänst? Varför lämna en guldlägenhet mitt på söder som dessutom lär vara billigare att bo i än den bostad jag hittar i Umeå?? Varför lämna mina underbara vänner här i Stockholm?

Men och andra sidan;

Stundentlivet i Umeå lär vara något för sig! Jag kommer lära känna många nya människor! Som civilekonom finns alla möjligheter! Jag kommer typ kunna jobba med vad som helst! I hela världen dessutom!

Vad jag vet är i alla fall att jag kommer att åka dit. Och det är jag glad över! Jag har haft mina svaga stunder då jag velat fram och tillbaka. Åka vs Inte åka.. Velandet är det slut på nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0