Abstinens

Nu längtar jag massor efter att plugget ska börja.. Det är så tråkigt när man har massa tid över så här på sommaren när alla jobbar eller är bortresta.. Jag jobbar ju massor själv också, det gör det ännu svårare att hitta någon som är ledig samtidigt.. Men det är nog bra att jag längtar, då borde det är inte vara så jobbigt att komma igång utan mest kul:-) Jag har också börjat tänka mer och mer på att bo i korridor.. Jag stormtrivdes i korridoren som jag hälsade på i holland och då borde det väl vara stor chans att jag trivs i Umeå också! Synd att sumpa kötiden bara.. Men det känns spännande med korridorliv och det är lagom billigt.. Jag tror helt enkelt att jag måste prova, annars kan jag ju inte veta!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaha, hade du tänkt skriva något nytt nångång? ;)

2008-07-28 @ 11:55:02
Postat av: Hanna

Okej Sara, om man har en blogg måste man once in a while uppdatera den :) jag behöver underhållning! Kram på dig

2008-07-30 @ 18:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0