Paus

Nu är jag riktigt trött! Om det inte hade varit för att jag inte har något val hade jag gett upp för länge sen.. Det är inte alls likt mig som i vanliga fall är riktigt envis! Jag vill inte riktigt lämna lägenheten och då blir det extra tungt att tömma den. Det är tur att emma kommer och hjälper mig med städningen imorn annars hade jag nog betalat någon annan för att städa. Just nu skulle jag bara vilja sova, men det är bara att ta nya tag! Snart är pappa här och så ska vi köra en vända med grejer. Men det kommer behövas minst en vända till efter det. Det är först nu som jag inser hur mycket saker jag har, och hur mycket som är onödigt! Sen har jag kanske tre gånger så mycket som när jag flyttade in och allt ska få plats hemma hos mamma och pappa.. Det är tur att dom är snälla och hjälper till, jag tycker lite synd om dom för alla grejer som jag måste ställa i huset. Dom har nog med alla egna prylar.. Jag hoppas jag får en lägenhet snart så jag kan köra upp allt till ume..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0