Panik!

Nu har jag tre dygn kvar i stockholm. Tiden bara flyger iväg. Jag har bara kommit halvvägs med packningen, jag har inte lyckats ordna plats hemma hos mina föräldrar för mina saker, högen av smutstvätt växer, jag ska hinna träffa alla mina vänner för att säga hejdå, jag måste hinna flyttstäda, adressändra, göra uppehåll i min DN prenumeration, lämna nycklarna osv.. Egentligen behöver jag plugga lite också och skriva prov för förarintyg så jag får båtkörkort om det införs. Just nu är det bara för mycket för en förkylda, jätte trötta jag.. Jag har i alla fall lyckats köpa en bussbiljett idag, så nu är det helt klart när jag åker. På måndag 21.00 lämnar jag Stockholm och cityterminalen. Resan var 9h så jag är framme runt kl 6 på tisdag morgon. Jag har jätte svårt att sova på bussar och sånt men det skulle bli så dyrt att ta med extra bagage på flyget så jag bestämde mig för att det är värt att åka buss. När jag kommer fram på tisdagen ska jag först landa hos min kusin, sen blir det registrering, stan och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0