Lata dagar..

Den här helgen har jag försökt ta igen mig lite efter de senaste veckorna. På lördag morgon åkte jag ut till landet med första båten, iklädd klänning och redo för solen. Eftersom det har varit soligt så länge nu tog jag för givet att det skulle vara det nu också. Men som ni säkert vet har det regnat ganska mycket, surt när man äntligen är ledig. Hur som helst somnade jag på två sekunder i hängmattan, så himla skönt:-) På kvällen sen blev det fest i dalarö och idag gick jag inte upp för en klockan var typ ett.. Så nu är jag redo för nästa vecka! Jag har ett gäng bilder att lägga upp men internet krånglar så det går inte så bra.. Dom är på väg i alla fall så håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0