Kollektiv.. ?

Min sista utväg ser ut att bli kollektiv just nu.. Jag har fått en plats i ett kollektiv och måste svara senast tisdag om jag vill ha den.. Jag tänkte ta mig dit och se vilka som bor där innan jag svarar.. Jag kommer åka buss upp på måndag kväll och då är jag framme på tisdag morgon.. Det tar lång tid upp men är värt det i pengar när man vill ta med extra mycket bagage.. Om inte kollektivet verkar ok ska jag kanske bo på campingen.. Men inget av alternativen är speciellt lockande just nu.. Jag hoppas att bostadsakuten har något bättre att erbjuda..

Kommentarer
Postat av: Linda

Dumma bostadsbrist!



Men de som bor i kollektivet är kanske jättetrevliga och du får det kanske kul där? =)

2008-08-21 @ 18:00:00
URL: http://lindafunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0