Jobbig sista vecka..

Nu har nedräkningen börjat på riktigt! Fredag blir min sista riktiga dag på jobbet, även om jag så klart inte kan låta bli att jobba lite extra.. Idag började en ny kille som ska ta över efter mig, kul tänkte jag när jag fick veta att jag skulle lära honom allt han behöver veta.. Ända tills han kom till butiken 5 min försenad på sin första dag (!) Nu har jag insett att sista veckan kommer att vara riktigt jobbig och ta all min energi.. Det gäller att vara överdrivet pedagogisk och samtidigt glad och uppmuntrande.. Ingenting kan tas för givet och ALLTING måste förklaras.. Gör om och gör rätt kommer att bli ett vanligt inslag den här veckan! Det börjar också bli dags att bestämma datum för flytt och kanske boka en flygbiljett.. Annat att tänka på är någon form av avskedsfest, adressändring, kurslitteratur, schema, upprop, flyttlådor och annat spännande.. Det får nog vänta till helgen.. Då måste jag ta tag i allt som ska göras! Först ska jag gå o se Winnerbäck på zinken och fira att jag har jobbat klart:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0