Jag är inte klar i stan.. Ångest..

Nu har jag en sån där stund då jag tänker på hur bra allt är i stockholm och på allt jag kommer att sakna. Jag känner mig klar med jobbet på pressbyrån och behöver någon utmaning, göra något annat, men för den skull känner jag mig inte klar med stan.. Jag tror jag måste skriva en lista med bra och dåliga saker så jag kan se vad som verkar bäst. Lite sent att tänka på det två dagar innan jag flyttar men jag tror ändå att det kommer vara mest positiva saker med att flytta och jag står fast vid mitt beslut! Det är många som frågar hur det känns och om jag är nervös. Jag är inte ett dugg nervös, är inte den nervösa typen.. Sånt tycker jag tar för mycket energi, onödigt helt enkelt.. Sen vet jag inte riktigt hur det känns att flytta och lämna stan.. Jag har ju inte flyttat än. Jag kan bara föreställa mig. Jag tror att jag kommer få en jättebra tid i ume och ha så fullt upp att jag inte hinner tänka så mycket på allt jag saknar med stan. Mycket ersätts nog av studentlivet. Men alla vänner kommer jag att sakna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0