Ha du na karoschabalonga?

Den 27e drar allt igång! Efter upproret som jag inte vet när det är startar insparken:-) Det kommer bli norrlandsafton, temafest 'skogen', sittningar, utflykter och fester. Det kommer att bli hur kul som helst. Jag har också fått en ordlista att bekanta mig med: Knåd= lössnus Pöfs= onödigt mycket gulligull Stosch= tjejer Grönsladder= grönsaker Flänna= gråta, vara kinkig Ja ä stockholmar= jag är inte från trakten Ha du na karoschabalonga?= har du kondom? Plus ett gäng andra mer eller mindre spännande ord och uttryck! Jag rekommenderas också att försöka hitta till maxi, cykla omkull i nysnö, testa utbudet på baloogrillen, komma hem från en efterfest när korridorkompisarna äter frukost och sist men inte minst somna och börja snarka i 'röda rummet' på universitetsbiblioteket! Jag ser verkligen fram emot umeå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0