Forts på panik..

desperat jakt efter någonstans att bo. Jag ska åka och kolla på rummet i kollektivet som jag får om jag vill. Om det är bra kan jag flytta in den 1a september, annars får jag kontaka akutrumsförmedlingen och hoppas på det bästa. I värsta fall hamnar jag på campingen men det kan jag nog stå ut med ett tag. Som ni förstår är det mycket som snurrar i mitt huvud nu.. Förutom att jag är lite för trött så känns det ganska kul ändå, jag har ju haft så mycket tid över den senaste tiden men nu börjar det likna hur det var tidigare när jag pluggade och det är så jag vill ha det. Det känns bra! Till sist måste jag bara säga att jag håller på att bli galen av att inte kunna shoppa något nu när det börjar bli höst och butikerna fylls av massa fina kläder! Jag hoppas verkligen att jag får åtminstone någon timme över på tisdag så att jag kan testa shoppingutbudet i ume! Nu samlar jag kraft för tredje kvällen i rad på jägarn med fortsättning på patricia.. Lite crazy med tre dagar i rad, jag vet.. Men ibland blir det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0