Forts bakis

nachotallrik men det hade dom inte.. Jag blev lite förvånad när det enda de hade var pasta carbonara! Men varför inte tänkte jag och tog chansen.. Jag hade många hungriga gamar runt mig då som blev väldigt glada över mina rester! Haha.. Det kändes lite udda att äta carbonara på en nattklubb mitt i natten och som folk glodde! Jag vet inte om det berodde på carbonaran, mina norrlands kläder eller kombinationen av båda! Imorn börjar föreläsningarna så idag ska jag försöka vila upp mig lite. Jag funderar på att gå till IKSU, nordens största träningsanläggning där jag ska börja träna. Men någon träning blir det inte idag, är alldeles för bakis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0