Flytt-tips.

Oj vad lång tid det tar att packa.. Jag skulle ha börjat mycket tidigare! Värst är allt man måste sortera och kasta.. Eftersom jag inte har så mycket plats till mina saker nu när jag flyttar måste jag gå igenom allt ordentligt och kasta allt skräp och så mycket som möjligt helt enkelt.. Det är sjukt tråkigt och tar massor av tid. Värst är det nog när man har dragit på sig en förkylning och inte blir frisk för att det är fest och avsked hela nätterna.. När man då måste gå upp tidigt på mornarna för att packa och tvätta ångrar man sig rätt rejält att man började så sent.. Men det är bara att bita i det sura äpplet.. Jag ser i alla fall slutet nu, det är jag glad för! Sen har jag precis läst igenom schemat för insparken och de närmaste veckorna kommer nog att bli sjukt roliga! Med lite tur är jag så trött och slutkörd att jag kan sova på bussen upp till umeå, haha.. Men nästa gång det är dags att flytta tänker jag börja packa i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0