Flyt!

Från att inte veta alls vart jag ska bo har det nu svängt till flera olika möjligheter.. Det känns skönt att jag har varit lugn och låtit bli att oroa mig, nu är det bevisat att allting löser sig! Det jag har att välja på just nu är ett rum i ett kollektiv (inflyttning 1a sept) eller ett rum i korridor nära campus i det student-tätaste området, men med inflyttning den 1a okt.. Då måste jag kanske campa en månad eller så.. Jag är också nummer fyra i kön till en ganska stor etta, troligtvis jättefin, men så klart också det dyraste alternativet! Jag har tänkt att jag ska titta på de olika alternativen på tisdag när jag har kommit fram.. Just nu känns rummet i korridor mest lockande men om kollektivet verkar trevligt/roligt så är det ett billigt alternativ och jag kan flytta in på en gång.. Men sen hoppas jag så klart att jag blir erbjuden lägenheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0