Bussflirten

Nu är jag framme i ume, men är inte hemma än.. Det kommer nog ta ett tag.. Jag har i alla fall någonstans att bo nu!!! Min kusins kompis flyttar snart till en stor lägenhet så jag ska få hyra ett av rummen i september och i oktober får jag äntligen mitt eget hem. Jag har väldigt mycket att berätta nu men inte så mycket tid. Dagen har försvunnit i en rasande fart och nu måste jag sova eftersom jag har sovit så lite de senaste nätterna. Första dagen här i ume har inte varit så spännande (lite shopping, fixat cykel, hittat till ica) så jag tänkte inte berätta mer än så.. Däremot kanske det är någon som undrar vad som hände på bussresan upp inatt när alla andra sov.. hehe..

Nej, så spännande är det tyvärr inte. Det var en snygg kille som satt på andra sidan av gången i bussen, vi satt och sneglade på varandra ganska länge, typ så länge att det började kännas fånigt! Så när det var paus i Tönnebro gick jag och satte mig vid hans bord och började prata med honom. Sen pratade vi i princip hela resan tills han skulle gå av i ö-vik. Då fick jag hans nummer. Jag har inte hört av mig än men något måste jag skriva till honom. Jag tänkte börja med att fråga vad han heter..


Imorn är det dags för upprop och sen drar insparken igång. Jag ska se om jag kan hitta min kamera för nu när jag kan koppla upp datorn mot internet kan jag ju äntligen lägga upp lite bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0